sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Postari pe bloguri


De sambata trecuta am inceput sa postez pe 2 bloguri unde am o statistica a ideilor mele. Am ales unul strain si unul din Romania, datorita faptului ca la primul oferta este oarecum limitata si lipsesc anumite sporturi sau campionate. Pe cel romanesc pot sa postez orice idee.
Deocamdata la ambele am winrate apropiate 71 % respectiv 75 %, asta in conditiile in care  70 % din postari sunt diferite.
Am ales sa fac acest lucru ca un "control" extern al ideilor mele din zona pariurilor. Am tinut si tin si eu o evidenta a cea ce pariez dar este mult mai complicata cu pariuri pe tipuri si "proiecte" fiind interesat de profit si de multe ori fiind luat de ""valul"  cotelor mari si foarte mari.
Pe cele 2 site-uri voi posta solisti la cote de 1.6 - 4.5, majoritatea in zona 2.00 dar si combo mici de 2-3 meciuri la cota de 3.00 - 4.00.
Mai jos aveti situatia pe cele 2 bloguri - deocamdata fara adresa lor.



Un comentariu: